Ajutor și Întrebări frecvente
COMANDĂ ȘI PLATĂ
CUM ȘTIU DACĂ COMANDA MEA ESTE CONFIRMATĂ?
După ce finalizați comanda, veți primi un e-mail de confirmare.
Vă rugăm să verificați și folderele „Spam” sau „Junk” în cazul în care nu găsiți e-mailul.
Dacă tot nu îl primiți, vă rugăm să contactați serviciul clienți la +40 725 981 283 sau pe e-mail la comenzi@tessora.ro, iar noi vă vom retrimite e-mailul de confirmare pentru referință.
POT MODIFICA COMANDA?
Desigur, dacă comanda nu a fost expediată, o putem anula dacă ne trimiteți un e-mail la adresa: comenzi@tessora.ro sau contactați serviciul nostru de relații cu clienții: +40 725 981 283
ESTE SIGUR SĂ CUMPĂR ONLINE?
La Tessora, tratăm securitatea online cu cea mai mare seriozitate. În niciun moment nu stocăm informații financiare pe serverele noastre. Tessora colaborează cu agenți de găzduire și furnizori de plăți de încredere și cu reputație solidă, pentru a asigura securitatea datelor personale.
Toate detaliile cardului bancar sunt introduse pe un server securizat, utilizând Shopify Payments. Transferul detaliilor comenzii de pe site-ul nostru către Shopify Payments este protejat printr-un protocol criptat și semnat digital, sigur și imposibil de modificat.
Shopify Payments este certificat conform nivelului 1 PCI DSS – cel mai înalt standard de securitate în industrie.
TVA / TAXE
TVA-ul (taxa de 19%) este inclus în prețurile produselor afișate pe site-ul românesc pentru toate comenzile livrate în România.
Pentru comenzile livrate în afara României, TVA-ul și taxele corespunzătoare sunt incluse fie în prețul produsului, fie în momentul finalizării comenzii (Checkout), în funcție de țara de destinație.
CU CINE POT LUA LEGĂTURA CU PRIVIRE LA FACTURARE?
Dacă aveți întrebări legate de factura dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la: comenzi@tessora.ro, menționând numărul comenzii. Echipa noastră de suport clienți vă va ajuta cu drag să răspundă la orice întrebare sau să rezolve orice problemă.
OFERIȚI SERVICII DE ÎMPACHETARE A CADOURILOR?
Oferim ambalare de cadou GRATUITĂ pentru toate comenzile plasate pe site-ul nostru. Ne face plăcere să vă oferim produse gata pregătite pentru a fi oferite cadou!
LIVRARE
CARE SUNT COSTURILE DE TRANSPORT ȘI TIMPII DE LIVRARE?
Vă rugăm să consultați pagina Politica de livrare pentru cele mai actualizate informații privind opțiunile de livrare disponibile pentru fiecare regiune.
COMENZI INTERNAȚIONALE - COSTURI ȘI TERMENE DE LIVRARE
Livrăm în întreaga lume, iar prețurile sunt afișate în moneda locală atunci când selectați țara de livrare.
Vă rugăm să consultați pagina Politica de livrare pentru informații complete privind costurile și termenele de livrare internațională.
RETURURI
CUM RETURNEZ UN PRODUS?
Vă rugăm să consultați politica noastră de Schimburi și Retururi – urmați toți pașii menționați, iar dacă aveți întrebări sau nelămuriri, ne puteți contacta la: comenzi@tessora.ro sau telefonic la: +40 725 981 283.
Perioada de retur este în prezent de 14 zile lucrătoare, începând cu data primirii comenzii.
Ne propunem să procesăm toate retururile în termen de 14 zile lucrătoare, însă în perioadele aglomerate acest termen se poate extinde până la 30 de zile lucrătoare.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați secțiunea Întrebări frecvente despre retururi.
POT SCHIMBA UN PRODUS?
Vă rugăm să consultați politica noastră de Schimb și Returnare – urmați toți pașii menționați, iar dacă aveți întrebări sau nelămuriri, contactați-ne la adresa: comenzi@tessora.ro sau telefonic: +40 725 981 283
Perioada noastră de returnare este în prezent de 14 zile lucrătoare și începe de la data primirii comenzii.
Ne propunem să procesăm toate retururile în termen de 14 zile lucrătoare, însă în unele cazuri, acest termen poate fi prelungit la 30 de zile lucrătoare în perioadele aglomerate ale anului.
Pentru mai multe informații, consultați Întrebările frecvente despre returnare.
PRIMIREA RAMBURSĂRII
Ne propunem să procesăm toate comenzile returnate în termen de 14 zile lucrătoare. Totuși, în anumite cazuri, acest termen poate fi extins până la 30 de zile lucrătoare, în perioadele aglomerate ale anului.
Toate rambursările vor fi efectuate pe cardul bancar utilizat la plasarea comenzii.
COMENZI PERSONALIZATE
LIVRARE
Vă rugăm să permiteți un termen de 7–10 zile lucrătoare pentru expedierea tuturor comenzilor gravate sau monogramate (cu excepția weekendurilor).
Comenzile care conțin atât produse personalizate, cât și nepersonalizate nu pot fi împărțite în livrări separate.
RETURURI
Vă rugăm să rețineți că toate piesele gravate trebuie achitate exclusiv cu cardul și nu pot fi returnate (cu excepția cazurilor în care prezintă defecte).
Pentru a verifica statusul unei comenzi, vă rugăm să ne contactați menționând numărul comenzii, la adresa de e-mail: comenzi@tessora.ro
GARANȚIE ȘI ÎNGRIJIRE
CUM SĂ ÎȚI ÎNGRIJEȘTI BIJUTERII
Păstrați întotdeauna bijuteriile individual, de preferat în cutia sau săculețul Tessora căptușit cu material moale, pentru a evita frecarea, zgârierea sau încurcarea acestora.
Bijuteriile din argint 925 care sunt placate cu rodiu, oferă protecție împotriva oxidării și ajută la prevenirea pătării în timp.
GARANȚIE DE 2 ANI
Oferim o garanție de 2 ani pentru toate bijuteriile noastre. Defectele de fabricație, cum ar fi ruperea sau decolorarea, sunt acoperite în această perioadă, iar noi ne angajăm să înlocuim produsele rapid și fără niciun cost suplimentar.
Dacă aveți întrebări legate de garanție și ce anume este acoperit, vă rugăm să ne contactați la: +40 725 981 283 sau pe e-mail la comenzi@tessora.ro
DIMENSIUNEA PRODUSULUI
CUM POT AFLA MĂRIMEA POTRIVITĂ PENTRU INEL?
Pentru a afla ce mărime purtați la inel, vă rugăm să accesați Ghidul nostru de mărimi, unde veți găsi instrucțiuni despre cum să măsurați un inel existent sau degetul.
Încă nu reușiți să găsiți mărimea potrivită? Echipa noastră de asistență clienți este mereu gata să vă ajute: +40 725 981 283 sau prin e-mail la comenzi@tessora.ro